Post by saddgraphlingnatlobs on Feb 7, 2022 22:02:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Join Clash 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Join Clash 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange mønter ▞▞▞
▞▞▞ Join Clash 3D 2022 version ▞▞▞
Idle Miner Tycoon: Gold & Cash असल की नकल वाले गेम xws
Det ser ret vanedannende ud ved første øjekast. Faktisk virkede det ret sjovt at gå lidt tid forbi, men du kan ikke engang nyde spillet med de konstante annoncer, så... jeg mener, det ser ret sjovt ud, hvis du vil bruge 30 sekunder på at spille og de andre 30 på at stirre på en annonce.
dette spil står for stickman, og hvad skal du gøre? bare prøv at spille, og du vil se fred (af XD57)
Det er et godt spil, men mange mennesker siger, at annoncer, jeg tjekker spillet, når du er offline, kommer annoncerne ikke
Fall Beans - Gratis Online spill
Det ville få flere stjerner, HVIS de ikke havde så mange annoncer. Jeg spillede omkring 20 niveauer. Og jeg så flere annoncer end niveauer. Og niveauerne var de samme, bare byttede ordrer og farver. Svag kontrol til at flytte. Jeg tror, at dette spil har potentiale, men du kan se, bare ved at de kører en masse annoncer, de bekymrer sig mere om penge end et sjovt spil. Og ja, tid og penge går med til at lave apps, men hvad er meningen, hvis folk giver dig dårlige anmeldelser og kalder dit arbejde dårligt, fordi udviklere prioriterer at tjene penge.
Dette spil føles halvfærdigt. Nogle co-funktioner, men det er for det meste en måde at få annoncer i dit ansigt. Solid koncept, jeg ville gerne have set mere gjort med at bygge din egen landsby og bombe andre. Det virkede som en meningsløs tilføjelse
Spil Join Clash gratis på LittleGames
Sjovt spil, tilføjelserne er konstante og for lange.
Spillet er ret sjovt, men annoncer er en ærgrelse. Som de fleste gratis spil tilbyder de dobbelte belønninger efter et niveau, hvis du ser en annonce, eller du kan fravælge og trykke "nej tak", men hvis du trykker på "nej tak", spiller de stadig en annonce... følger ikke tankeprocessen der. Sandsynligvis hovedårsagen til, at jeg afinstallerer appen.
Virkelig fed idé. Sjovt at spille i starten. Bliver ret hurtigt kedeligt og gentaget. Det største problem er, at der er flere annoncer end noget andet spil, jeg nogensinde har set. Der bruges tre gange så meget tid på annoncer som på spillet. "Gratis" kommer med en omkostning, men det er latterligt.
Meget godt spil, men ANNONCER OVERALT!!! Hvert 5. sekund havde jeg en AD! afinstalleret efter 5 minutter
Du er dum i annoncerne, så det ser ud til at være svært at vinde, når det er sådan, bare at rive et stykke papir i stykker. Lav en ærlig annonce, at lyve om det gør det bare indlysende, at det IKKE er SÅ GODT ET SPIL. ærlighed kan bringe dig længere, end hvor du er nu... 3-stjernet, fordi det stadig er et OK SPIL.. no offence, jeg skal bare være ærlig . FORTSÆT DET GODE ARBEJDE 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
Alt for mange annoncer
de er bare super gud 🙂😎
Run Imposter - Join Crewmate - Fun rush games - Apk AMP
Dette spil er nemt. Dette spil er lidt svært at tabe. På den ene annonce sagde det hårdere, end du tror, og det er det ikke. Jeg har spillet dette i et stykke tid, og det er ikke blevet sværere. Dette spil er godt, men jeg nyder det ikke rigtigt.
for mange reklamer
Join Clash 3D ארקייד cwo
ALT ALT for mange annoncer. Kort sagt, efter hver fase skal du se mindst én annonce. Hvorfor siger jeg mindst én annonce? Hvis du vælger at afspille annoncen, skal du kun se en i cirka 30 sekunder. Hvis du vælger "nej tak" (det tager ca. 5 sekunder at blive vist og dets mørkegrå bogstaver), SKAL du STADIG SE TO ANNONSER. Ja, du kan springe begge dele over til sidst, men hvis du nyder spillet, så er du tvunget til at betale 2,99 for at redde din fornuft.
SKJOLD Class Fast Attack Craft [FAC] Part I - Weapons and ...
Fantastisk app, men når den gigantiske karakter, du skal kæmpe, vinder jeg ikke. Det er ikke retfærdigt. Fyren er så enorm, hvordan du skulle vinde, ikke hele tiden, du vinder, jeg har altid prøvet igen på visse niveauer, men i Appen er i orden
Join Clash 3D Аркади qmbz
Jeg plejer ikke at skrive anmeldelser, men dette spil er irriterende, ikke om annoncerne endnu, selve gameplayet er fint, men det er meget kedeligt, ingen lydeffekter? Ingen animation af kampe, vildledende reklame, de går bare og styrter ind i hinanden. Jeg føler mig ikke tilfreds med at spille dette spil, som jeg troede, jeg ville. Dette spil har brug for flere ting for at blive tilføjet til det og fjerne de forbandede 30 sekunders annonce efter hvert enkelt niveau. Du lavede bogstaveligt talt et simpelt spil for at malke et par bukke fra folk. Slet ikke rart.
Det er OK, men ideen er igen for enkel. Der er ikke for meget indhold, og store forbedringer kan bringes ind. Jeg kan godt undgå alle annoncerne... Jeg synes ikke, det skal fortælles
Det er et sjovt spil, men kun i 5 minutter. Niveauerne er for nemme, og der er for mange annoncer. Også KULTUREL TILGANG. I et af niveauerne viser den en mand iført hovedbeklædning og har en kniv. Det gør mig ondt at se, at de er ligeglade med indianere. DOWNLOAD IKKE, DET ER SPILD AF TID.
Blob Runner 3D - spil af tarabintaraba - Download Android ...
Sødt lil spil. Alt for mange annoncer dog. Ender med at se flere annoncer end den faktiske spilletid. For at indsamle nogle belønninger kan du "vælge" at se en annonce eller springe den over uden belønning, vælge "spring over" og stadig gå i stå med at se og reklamere.
Det er sjovt, indtil en umærkelig reklame dukker op, hver gang du vinder eller taber. 🤑 Jeg er nødt til at gå offline for at spille dette lol👻 Og det lader mig heller ikke vælge mit landsflag uden at vise en annonce, så jeg har lige ændret mit navn til name_country format lol🤣
Det er kedeligt, fordi det er det samme IGEN OG GEN, det er irriterende på grund af, hvor mange annoncer der er, og jeg ved, at du skal indsætte annoncer for at tjene penge, MEN GODE HERRE, DE ER OVERALT, og for at afslutte det, ØDELEGGER det min batteri til at spille dette, jeg personligt kan ikke lide dette spil, og jeg føler, at andre ikke burde spille det, men jeg kontrollerer ikke nogen, jeg skriver bare en mening
Wow. Jeg har aldrig set dobbelte annoncer i halvdelen af spilletid. Du udviklede en gateway til farlig grådighed.
Dette spil var fantastisk, men alle irriterende for annoncer. Du spiller offline, så kommer annoncerne ikke.
Dette spil er meget vanedannende, men har brug for mere fantasi. Som hver 5. lvl ved angreb får du et våben, først et træbræt, så en stor sten, så et træsværd og derefter et stensværd. har brug for et katalog til våbnene også ligesom skindene Og hp'en skal du få opgraderinger til dit basismateriale som i stedet for lilla basismateriale LAVA basismateriale, så i stedet for at være en kopi af de andre spil, tilføj mine ideer, det vil være unikt
Frederik
Join Clash 3D Arkade myx
Det er virkelig et godt spil, men der er lidt for mange annoncer til mig. Hvis der ikke var så meget, ville jeg have givet 5 stjerner.
Tving dig til at se annoncer i fuld længde i 7 sekunders spil. Rør det ikke.